Alla inlägg under november 2011

Av rakel - 30 november 2011 15:55






Nu tyckte jag att det var dags att börja skriva lite!


Tanken är att jag kommer att skriva om allt möjligt.. 

För tillfället är jag mitt uppe i tredje terminen på socionomutbildningen i Kristianstad. 


Utbildningen består av sju terminer, vilket betyder att jag kommer att vara student ett bra tag till, på gott och ont.. 


Idag har jag, Alexandra, Amanda och Cecilia suttit och pluggat på stadsbiblioteket.


Så förhoppningsvis har vi blivit lite klokare. Vi läser just nu juridik. Introduktionen i ämnet är avklarad och vi har kommit in på sociallagarna istället. Alla lagar kring sekretess för olika myndigheter, handläggning, LSS, LVU, LVM osv är extremt många och komplicerade. Tur att tentan inte är förrän den 20 januari, men jag gissar att tiden kommer att gå väldigt fort fram till dess. Den har en tendens att göra det över jul och nyår, tycker jag. 




Men innan julbilderna kommer så är det dags för lite höstbilder, dessa är tagna en mysig lördagseftermiddag vid Hammarsjön.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards